Dompertje... - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van Leo en Marjan Jong - WaarBenJij.nu Dompertje... - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van Leo en Marjan Jong - WaarBenJij.nu

Dompertje...

Door: Marjan de Jong

Blijf op de hoogte en volg Leo en Marjan

20 Januari 2015 | Bonaire, Kralendijk

Ja ook wij hebben tegenslag op dit mooie warme eiland...Onze container wordt namelijk pas 6 februari verwacht...wat betekent dat het ook geen zin heeft om al eerder het nieuwe huurhuis te betrekken...Gelukkig kwam de uitgestelde datum de verhuurder ook beter uit..dus hebben we gewoon meer tijd om zaken uit te zoeken en te regelen. Dus een teleurstellinkje maar ook niet meer...En stiekum ben ik ook wel een beetje opgelucht.. Leo gaat van 1 tot 7 februari naar de bovenwindse eilanden...zit ik nog toch net ff wat lekkerder alleen met als buurvrouw een collega van Leo. Een volgende keer ben ik gewend aan de nieuwe woning en is het allemaal anders....Bovendien ben ik net vriendjes aan het maken met de hondjes aan de overkant..daar moet ik nu van profiteren natuurlijk..vanmiddag Skypen met mijn zus over de administratie in NL...onder andere...;-)
Vergeet ik helemaal over gister te vertellen... Leo en ik hebben besloten om elke avond na het werk van Leo samen ff een stukje te wandelen in Kralendijk voor de broodnodige beweging en toen ik Kralendijk in kwam rijden zag ik het al: een enorm Cruiseschip...Bleken er twee te liggen, een Duits en een Amerikaans. Het was opeens gezellig druk in Kralendijk. Heel leuk om mee te maken, ben even op een bankje aan de kade gaan zitten om in het toeristengeweld op te gaan. Circa 8000 toeristen zijn gister voor een dag het eiland opgegaan. Niet te bevatten..zeker met de wetenschap dat er 18000 mensen op Bonaire wonen... De lokale bedrijven hebben vast goede zaken gedaan.
Ik zeg Ayo

Te aki Ratu!



  • 21 Januari 2015 - 13:08

    Dennis Hitijahubessy:

    Hallo Leo en Marjan,

    Ik kreeg de link naar jullie waarbenjijnu link van Leo. Bedankt. Erg leuk om de verslagen van jullie te lezen. (Marjan schrijft leuke stukjes. Die van Leo als I-pad verslaafde was grappig. Ik zie het al voor me: Leo's gezicht zonder I-pad en Leo met!!!!).

    Wij zijn op Aruba (1x), Bonaire (1X) en Curacao (6x) geweest en als ik de verhalen van jullie hoor krijg ik meteen zin in een vakantie naar een van de drie.

    Hartelijke groet,

    Dennis

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leo en Marjan

voor 2 jaar gaan wij op Bonaire wonen, Leo gaat aan het werk voor RCN (Rijksdienst Caribisch Nederland) en Marjan gaat digitaal verder met haar opleiding Culturele en Maatschappelijke vorming. Samen wonen we in Kralendijk.

Actief sinds 07 Jan. 2015
Verslag gelezen: 560
Totaal aantal bezoekers 56614

Voorgaande reizen:

02 Januari 2015 - 31 December 2017

Leo en Marjan op Bonaire van 2015 tot 2017?

Landen bezocht: