De test... - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van Leo en Marjan Jong - WaarBenJij.nu De test... - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van Leo en Marjan Jong - WaarBenJij.nu

De test...

Door: Marjan de Jong

Blijf op de hoogte en volg Leo en Marjan

10 Februari 2015 | Bonaire, Kralendijk

Dag lieve lezers,

" Eindelijk " weer een update, 5 weken Bonaire...

Leo is na een week van veel indrukken, veel vliegtuigmijlen en hard werken weer terug van de bovenwindse eilanden. Wellicht in een volgend blog hierover meer. We waren blij elkaar weer te zien!

Gisteren de sleutel gekregen van ons huis aan de Kaya Berilo 53 (Santa Barbara) Kralendijk, Bonaire. Zo nu hebben jullie meteen ons adres. We zullen deze week overhuizen. Woensdag krijgen we de aangekochte spulletjes bezorgd. Gisteravond nog even terug geweest om te genieten van het uitzicht, de Pool...het mooie huis met 3 badkamers en 4 wc's..

En dan nu de verklaring van de titel:
Gistermiddag maar gebeld met het transportbedrijf, met de vraag of de auto er al was, want dan kon ik de autoverzekering e.d. gaan regelen... Mevrouw Marjan, uw container is nog niet gearriveerd... WATTTT, dachten wij toch echt dat wij zondag het schip zagen met de containers..Ja maar niet die van ons. Blijkbaar is er oponthoud ontstaan in Cartagena (waar dat ook ligt...) waardoor onze container nu 21 februari wordt verwacht. Echt een domper en lastig te hanteren. En dan heb ik het nog niet over de praktische zaken zoals mijn studieboeken waarop ik wanhopig aan het wachten ben! Ik heb de eindopdracht wel uitgesteld, maar krijg nu nog minder tijd, maar goed straks kan ik een aantal dagen achterelkaar gaan schrijven, ga ik dan maar vanuit!
Nu moet ik vandaag op zoek naar een matras, want we hebben wel besloten om hoe dan ook wel over te gaan naar de andere woning. Daar krijgen we immers wel ons eigen spulletjes en het bed en de andere zaken kunnen we echt nog wel even zonder. We hebben straks ook een wasmachine, zodat ik niet meer naar de wasserette hoef en zelf ook de was ff wat warmer kan wassen! Maar het is elke dag mooi weer, dus lastig om echt sacherijnig te worden, een beetje verdrietig ben ik wel..(en Leo ook..).

Over naar de positieve zaken: Carnaval, afgelopen week de kinderoptocht in Kralendijk, komend weekend de optocht van de volwassenen. De Kinderoptocht was al heel leuk, de volwassenoptocht moet nog spectaculairder worden. Leo heeft weer op de surfplank gestaan en het ging hem heel goed af.

Jullie zijn weer op de hoogte, een volgend blog zal heus weer positiever zijn!

Bon Siman!

• 10 Februari 2015 - 19:40

Gerrie:

Wat een pech met de container maar anders zou het paradijs zijn en nu tenminste net niet... Succes met verhuizen!

• 10 Februari 2015 - 22:38

Anneke Wolters:

wat een pech met jullie contener moet houden maar mams